måndag 27 oktober 2008

Suckar djupt..


Jaha.. Då har man en jobbig och lååång dag framför sig imorn..
Hur ska jag orka ?
Jag är en kvälls/natt människa, jag kan inte stiga upp kl 6 på morgonen..
Det ligger inte i min natur.. haha..

Idag har man tvättat och spelat dator :P
Jag är en riktig tönt ibland..hihi..
Men de får man faktiskt lov att vara ibland ;)

Imorn ska jag dock hem om till mamma en sväng.. Kan la bli roligt :)
Hade dock hellre åkt hem och sovit några timmar..
Men de känns lite onödigt att åka från Malmö till Tomelilla bara för att sova en timme knappt.. Och sedan åka tillbaka till Malmö igen..

Usch, är minsann lite nervös för utbildningen imorn.. hihi..
Men de går nog bra får jag hoppas..
Det är iaf betald utbildning.. Det är ju positivt :)

Min korsett kom idag :D
Sååååå fin den är :)
Nu är det bara spetsvantarna som ska komma oxå..
Får la hoppas att dom gör det innan fredag..

// Thunder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar