lördag 18 oktober 2008

Halloween..

Japps..
Den 31:e Oktober har vi tänkt att ha en "Halloween-fest"..
Krav för att få komma är såklart att man är utklädd till något roligt :)
Kan finnas vissa undantag ;)

Dagen efter alltså den 1:e November har vi förfest innan Spöknatta på Tingvalla..
Så det är bara att dyka upp om du känner för det :)
Vilken av dagarna som du nu vill..

Jaha..
Idag ska man på kalas hos Eva o Leif, sen ikväll ska vi festa till det lite med Mats :)
Kan la bli skojjigt :)

Vet fan ente vad jag ska skriva..
Är helt tom i huvudet..


4 kommentarer:

  1. Om jag klär ut mig till en Fittsula, får jag komma då?

    SvaraRadera
  2. Inte för att jag riktigt vet vad en fittsula är, men vill du klä ut dig ti de så gör du det! Plus att jag vet inte riktigt vem du är heller...så Nä du får ente komma..

    SvaraRadera
  3. =´( lissen i ögat!

    SvaraRadera
  4. Säg vem du är då... så kan vi ju disskutera om du får komma elr inte... ?

    SvaraRadera