fredag 10 oktober 2008

Ojsan..


Var på intervju igår ju..
Det gick inget vidare.. Fy fan..
Jag visste inte vad jag skulle svara på vissa frågor och sen var jag tvungen och snacka engelska..
(Vilket jag inte har gjort på ett BRA tag ?!?!)
Men de gick väl hyfsat..

Sen så fick vi göra ett matte-test :O
Inte bra...
Plus att vi fick göra ett logik-test, det gick väl okej..
Men det känns inte som om jag kommer att få jobbet, tråkigt nog..

Sen var det upp klockan 07.00 imorse, för då hade vi tvätt tid..
Efter som hjärtat jobbade inatt så var det jag som fick börja med och tvätta..
Jag hade bara sovit fyra timmar så jag var GANSKA så trött..
Men nu är det hans tur o ta det sista.. :)

Idag vet jag inte vad som händer alls..
Imorn ska vi iaf och titta på ett hus / gård.. får la se hur det är..

Nästa vecka ska jag ha hand om Fiona mån, tis, ons och fre :D
Det blir en tuff vecka..hihi :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar