torsdag 30 oktober 2008

I'm Sorry..

Usch, fy fan, jävla skit, helvets-satan, jefla fittsula, o.s.v.
Har varit på utbildning i Malmö idag..
Nu när jag körde hem så körde jag på en Hjort :'(

Jag hann verkligen inte bromsa.. Det gick inte..
Det kvittade hur hårt jag tryckte men bilen ville inte stanna på direkten..
Jag ville , men det gick inte..

Som tur är (om man kan kalla det tur), så blev det ingen större fara med bilen..
Lampan på vänster sida är sönder och motorhuvuen är böjd precis där vid lampan..
Men ändå.. det känns förjävligt..
Att detta ska hända nu precis när vi verkligen behöver två bilar..
Usch, det känns precis som om allt skit ska hända på en gång :(

Iaf, där stannade två stycken herrar, Tacka gud för det..
Han den ena flyttade in hjorten till diket..Tack!
Och den andra ringde till polisen.. Tack!
Jag blir så glad när det finns människor som är hjälpsamma..
Ni är guldvärda !
Jag tackar så hemskt mycket för all hjälp jag fick..


8 kommentarer:

  1. Nu är jag här igen..

    SvaraRadera
  2. sen var det ett vildsvin det stog i tidningen

    SvaraRadera
  3. Nä det var inget vildsvin! Jag vet väl fan själv vad det var jag körde på ! Dessutom körde jag inte mellan ystad och benestad förens FLERA timmar efteråt vildsvinet hade blivit påkört ! Så kom med nått annat va ?!

    SvaraRadera
  4. Fittsula är en talpedagog, och du lilla vitduva, är otroligt grov i munnen! Vill du bli tagen på allvar så väx upp och prata som en vuxen människa!

    Btw, var det en kungshjort eller en kronhjort du körde på? Vill bara veta hur mycket jag ska tycka synd om dig..

    SvaraRadera
  5. Ehm! Om du nu är tvungen att veta vad det är för hjort för att "tycka synd" om mig, kan du ju sluta att läsa min blogg, dessutom behöver du verkligen inte kommentera min blogg ! Har du inget vettigt att säga så kan du lika bra va tyst !

    SvaraRadera
  6. men jag har ju bara vettiga saker att säga.. Skillnaden är markant i storleken på de olika hjortarna. Därför ville jag veta hur mycket jag skulle tycka synd om ralf för att han får laga bilen :P

    Pussinuss

    SvaraRadera
  7. Nä det tycker jag ente att du har.. Hmm... så han får laga bilen ?!?! Ja just det... det visar ju hur lite du vet och hur lite vettiga saker du har att säga ! Tycker att det är ganska dålig stil av di oxå att inte stå för vem du är.... ?

    SvaraRadera