söndag 12 juli 2009

Juli..


Det kanske är dags att jag skriver något här igen..
Var ett BRA tag sedan nu :P
Skälet till att jag inte har varit så flitig med att skriva är för att jag har funderat på om jag ska stänga ner denna bloggen och skaffa en ny..
Ni vet, börja om på "nytt" elr vad man ska säga..
Men som vanligt så har jag besluts ångest och kan inte bestämma mig..haha..

Såå...vad har hänt sen sist ?
Jag och Ralf är fortfarande tillsammans <3
Och det är Wheels and Wings i Varberg till helgen..
FÖRMODLIGEN ska jag och Hjärtat dit..
OM vi kan hitta någon som kan passa Sheila.. Nån frivillig ?

Hmm vad har mer hänt ?
Jo just det...... Jag har fått kontakt med Lucas Fakir's nya ägare :D :D
*Happy face*
Riktigt skoj faktiskt.. Fick dock veta att han inte hade blivit så bra skött av hon som köpte honom av mig :(
Men nu verkar han att ha det jättebra och det är skönt :)
Har fått några bilder på honom, han är sig lik :P
Fick även veta att Frida (en häst som jag hade när jag precis köpt Lucas, som jag skulle rida till och utbilda), finns oxå där uppe omkring där Lucas finns :)
Världen är bra liten ibland..haha..
Ganska komiskt egentligen :P

Usch känns som om detta blir ett sådant lååångt inlägg, haha, men det får ni stå ut med :P
Jag SKA bli bättre på att uppdatera.. Jag LOVAR.. haha..
OM jag nu då inte stänger ner denna bloggen och startar en annan ;P
Men vi får se, tiden får utvisa, elr vad är det man säger ?

Btw, måste bara påpeka att den här s.k. "kändisen" som har en relativt "välbesökt" blogg, SHIT !!
Man får nog leta efter något mer patetiskt... haha...
Storbröstad, barbie-blondin-bimbo som inte vet hur man sminkar sig :O
Seriöst.... det är pinsamt !
Plus att hon tror hon är sjuuuukt snygg :S
Hur hon nu än kan göra det..
Hade jag sett ut som hon gör så hade jag dragit täcket över huvudet och aldrig vaknat igen xD

Men men, nog sagt..

Ha de najs // THUNDER !

9 kommentarer:

  1. Bara så du vet så var din gadd inte gjord av den bästa tattueraren. Många missar här och där samt att ansiktet blev helt konstigt.

    SvaraRadera
  2. Haha.. jag har ente sagt nått om det!
    Sen för den delen så är det väl ändå JAG som ska gilla den ??!!
    Jaha, vad är där för missar då ??

    SvaraRadera
  3. Titta efter på bilden noga... Personen som har gaddat dig har inte fyllt i riktigt. Titta på armbågen, samt vid knäväcken så ser du :) eller du kanske behöver ett par kärringa brillor för att se??

    SvaraRadera
  4. Hahaha... ja men det SKA vara så !
    Verkar som du ente har någon aning om vad "Old school" är för något ??!!

    SvaraRadera
  5. men ärligt du. ansiktet är skevt. om du nu är så kunnig om old school så gå in å kolla andra tatuerare missar inte. tex kolla stina i ystad hennes ser inte ut så. men du har nog inte råd att gå till henne. för som vanligt är det väl killen du är med som betalar så som det alltid varit.

    SvaraRadera
  6. Ehm ursäkta mig ??!! Nä jag VILL inte gå till henne... Jag går till dom som JAG gillar.. Seriöst! Du är fan patetiskt.. Du kommenterar anonymt och vågar inte stå för vad du tycker och tänker ! Hahaha...killen som betalar ?! Nä det är mina egna pengar ! Visst han har betalt TVÅ små, och det är för att jag fått dom i present !! Så kolla fakta innan du öppnar käften lille vän !!

    SvaraRadera
  7. Men herregud...Vad är detta för en avundsjuk ich småaktig liten människa som har ett sådant behov av att klanka ner på dig??
    Det bara skriker av avundsjuka och svartsjuka från denna hemliga anonyma beundrare(?)!

    Ta det som en komplimang.
    Det ska man alltid göra när någon stör sig. Innebär ju bara att du faktiskt gör avtryck efter sig!
    Så grattis till detta :)

    SvaraRadera
  8. Jadu det undrar jag med.. Haha..
    Tycker det är ganska tramsigt att folk inte vågar stå för vad dom tycker och tänker, speciellt om det är något "negativt".. haha

    Yeah men det gör jag :D

    SvaraRadera
  9. Till den andre anonyma =) Istället för att kolla på Stina i Ystads bilder.. så gå en bit bakåt i historien och kolla upp Sailor Jerry t.e.x en av väldens främsta artister innom oldschool.. Sen har du ju även Nyhamns stilen om du vill det.
    Inte ofta Stina arbetar i traditionell oldschool. Det är som att jämföra en splitter ny porche med en 50-tals cadillac eldorado..
    Att jämföra en realistisk pinuppa med en oldschool...

    SvaraRadera