onsdag 17 juni 2009

Natt..


Klockan är nu 00.53 när jag påbörjar detta inlägget..
Jag ska upp 08.30 imorn (idag)..
Men jag är inte trött, jag kan inte sova..
Jag har försökt, men det går inte..
Ögonen vill inte vara stängda..

Imorn (idag) ska jag hem till T-lilla igen..
Jag o Ralf ska snacka ut om allt..
Undrar hur det kommer att gå..
En del av mig vill jättegärna att vi ska fortsätta, men en annan del är tveksam till om vi klarar det..
Jag har iaf kommit till ett beslut..
Så vi får se vad som händer imorgon..

Nu ikväll har jag varit hemma hos Rickard..
Det var faktiskt ganska trevligt, har juh ente träffat honom på ett tag..
Vi satt först o snacka litt skit, sen gick vi en liten runda i Trelleborg o så hyrde vi en film..
Neverwas hette den.. och jag rekommenderar INTE att ni ser den (!!!)
Den var riktigt jävla kass...haha...seg som fan, inget hände o den var förutsägbar :P
Men vi satt o mobbade den lite, o då blev det lite roligare..haha..

Hmm, vad finns det mer och säga ?!
Joo.. jag bad en viss person fara o flyga igår..
*Duktigt gjort av mig, klapp på huvudet*

Nä..nu finns de ente mycket mer o säga..
Skriver kanske mer senare idag..

// THUNDER !!

1 kommentar:

  1. Du verkar ha det väldigt roligt med alla uton din pojkvän:S

    SvaraRadera