söndag 7 juni 2009

Tanke..


Alla mina tankar bara snurrar runt..
Jag försöker att inte tänka, försöker att göra andra saker för att sysselsätta mig..
Men det går fan inte..
Jag hatar verkligen det här..
Jag hatar verkligen att känna såhär..

Jag trodde inte att det skulle bli såhär pass svårt och jobbigt..
Men det är det..
Fan, fan, fan..

"Vad gör du just nu?"
"Vem är du med?"

"Har du gjort något med nån annan än?"
"Ska du göra nått med nån annan?"
"Bestämde du dig innan du stack ut att du skulle ligga med nån?"

"Tänker du på mig överhuvudtaget?"
"Saknar du mig?"
"Bryr du dig ens om mig?"
"Varför är det bara jag som börjar att skicka sms och aldrig du ?"
"Är det för att du inte vill prata med mig eller för att du gör något dumt?"

Det är bara vissa av tankarna..

Jag hatar att känna och må såhär...

FUCK IT ALL !



7 kommentarer:

  1. DivineDream2009-06-07 03:35

    ja då vet du tills luit hur jag känner!
    tänk på det nästa gång du undrar varför jag bli sur.....

    SvaraRadera
  2. Då kanske du kan börja uppskatta han nu?

    SvaraRadera
  3. Hmm så du menar att jag inte har gjort det innan ? Vad vet du "anonym" om det egentligen ???

    SvaraRadera
  4. Alla som vet vem din kille är har sett att han mår dåligt.

    SvaraRadera
  5. Shivina - Emilia2009-06-08 02:25

    Jisses vad folk ska vara på dig :/ vissa har nog inget liv alls verkar det som. Skit i dem, försök lösa problemet :( trist att läsa att du mår dåligt. Jag finns om du behöver prata. // Shivina på bdb.

    SvaraRadera
  6. Mjo dom e juh det.. och så vågar dom inte stå för vad dom tycker/tänker.. men men..sånt e livet.. Tack :)

    SvaraRadera