onsdag 15 juli 2009

Ont..



Jaha.. då sitter man här igen :P
Fy fan, jag har riktigt ont i mina knä :'(

Usch usch och usch..


Hmm en sak har jag alltid funderat på..

Varför är det så jävla "svårt" att stå för vad man tycker och tänker om folk ?

Varför måste man "gömma" sig bakom en anonym signatur ?
Blir så trött på sådana människor..

Stå för vad du tycker och tänker istället för att vara en jävla fegis rent ut sagt !


Jaja nog om det..
Imorn ska man till UM..
Jättekul.. Elr inte !

Sen vet jag faktiskt inte vad som mer händer..

Nån som har något förslag ?


Jag var på arbetsintervju idag :)

Söker ett jobb som dealer på en restaurang i Malmö..
Jag får reda på torsdag om jag får det elr inte..

Håll tummarna för mig :)


Hmm ne nu har jag faktiskt inte mer att säga..

// THUNDER !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar