söndag 17 maj 2009

Le igen..

"Baby jag kan se hur du gråter fast dina ögon är torra,
Jag ber till Gud och jag tackar han för han gör så du orkar..

Och jag kan se hur själen din lider i tvivel försöker att upprätthålla det vi har,
och i de livet du söker..
Och varje morgon vaknar du med rädsla
i magen,
den rädslan för att inte ha mig kvar i slutet av dagen..

Så du ringer mig oavbrutet för du tycker min röst ger lite plåster på såren,
men inte mycket till tröst..

När jag är stressad i telefonen, helt ointresserad, av vad du har att berätta,
och säger nog inte mera än att jag måste gå, hinner inte, har inte tid..
Och ger dig inga tecken på att jag vill ha dig kvar i mitt liv..

Men älskling lyssna nu och lita på mig, har aldrig velat släppa dig sen första dagen jag såg dig,
jo vi ska kämpa tillsammans för meningen..

Du är mitt allt så snälla låt mig se dig le igen..


Jag vill se dig le igen,
jag vill se dig le igen..
För jag ser gråten i din själ,
som väntar på att brista ut..
Men snälla låt mig se dig le baby,
åh jag älskar dig så mycket..
Ta min hand och lita på,
att det ordnar sig.."
http://www.youtube.com/watch?v=or7j0ylD2HQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar