lördag 16 maj 2009

Aj och Aj..


Ja usch ja..
Nu har man fan jobbat ihjäl sig nästan xD
Men bara nästan.. ;)

Ja ska jobba på Malmö Mässan nu på söndag och tisdag oxå..
Sen e man helt arbetslös igen :(
Måste fan hitta nått jobb snart...
Blir juh fan knäpp av att bara gå hemma..

Såå...ja de har väl ente riktigt hänt nått roligt på sistone.. har typ jobbat 15-timmars dagar så..

Vill dock gadda mig igen ;P
En pinuppa på sidan av revbenen... (AJ !)
Hehe får la se om jag vågar de :D

// THUNDER !

4 kommentarer:

  1. Du gnäller ändå bara när du jobbar så va FAN ska du ha ett jobb till?

    SvaraRadera
  2. Hmm...och du vet vad jag har jobbat med antar jag ? (!) Du hade nog inte varit så jävla "pigg" i kroppen om du hade gjort allt det jag hade gjort... så shut the fuck up !

    SvaraRadera
  3. nähä Du är en sån som ska ha ett jobb som du inte blir ansträngd av. Då är där ju många jobb kvar. för du har ju utbildning eller. Du är lat och tror att serveras på silverfat

    SvaraRadera
  4. Nä det är väl för fan inte det jag säger !! Lat ? Känner du mig kanske ? Så fucking moget att inte ens stå för vem du är "anonym" !!!

    SvaraRadera