tisdag 23 december 2008

En dag..


Nu är det BARA en dag kvar tills tomtefar kommer...*Woho*..

Idag har jag och hjärtat handlat dom allra sista julklapparna :)
Det blev till Nicky, Lucas, Peter, Victoria, Engla, Herman, Melker, Sheila, Cindy och Chippen :)
Tråkigt nog så ska Hjärtat jobba idag...plus att han börjar en timme tidigare..visserligen slutar han en timme tidigare..så de e ju lite positivt..
Imorn ska han dock stänga Bo Ohlsson, men va fan..de går snabbt ;)
Sen bär det iväg till Östra Grevie och lämna julklappar och sen hem till Mamma i Trelleborg :)
Vi ska spendera natten där :)

Tråkigt nog ska jag jobba på juldagen och på annandagen...*Suckar Djupt*..
Men men.. de får la gå..

Hmm har faktiskt ente mer och säga....
Elr jo... Jag är sååå förväntansfull, jag vill se Hjärtats min när han öppnar sina paketer :D
Undra om han blir glad.. *Hihi*..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar