fredag 19 december 2008

5 Dagar..


Tänkte att det var dags att skriva här igen..
Så vad har hänt på sistone...?
Jag har jobbat..
Jag sov igenom den här jordbävningen som var i förr går.. XD
Eller..både jag och Ralf sov igenom den..

Jag är med i senaste nr av Moore Magazine.. på Svenska Flickor :)
Så det är fjärde gången nu..tihi..

Hmm...vad har mer hänt.. Jo de e bara 5 dagar kvar tills julafton :D
*Yeeey*

Det har väl egentligen ente hänt allt för mycket..
Ska jobba imorn dock, och på måndag..suck..
Tror jag börjar bli sjuk med :(
Jag vill ente va sjuk..hatar o va sjuk..

Ja det var väl allt..
// THUNDER !

4 kommentarer:

  1. Asså du vet att vem som helst kan se och kopiera dina bilder? Jävligt omoget att lägga in naken bilder på sig själv! Hur gammal är du? 14kanske, eftersom du lägger ut sådanna bilder.

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha.... vem som helst kan oxå köpa tidningen där jag e med i... ska jag typ "ta bort" den med elr ? Haha shit... du e fan pinsam! Dessutom är de sjukt fegt att skriva anonymt ! AS !

    SvaraRadera
  3. Och just de... jag e ente naken, har faktiskt trosor på mig plus att man ser inga "private parts".. Och gör du de så skaffa glasögon xD

    SvaraRadera
  4. Det kanske är det han/hon har :D Såna där röntgenglasögon man fick i flingpaketen för 20 år sen :D
    // John

    SvaraRadera