tisdag 9 december 2008

15 Dagar kvar..

Japp nu e de bara 15 dagar kvar tills julafton..*smile*
Jag längtar såååå mycket :)
Har redan planerat julaftonsmorgonen :D

Idag har jag packat in hjärtats julklappar..
Men jag har en kvar att fixa :)
Får la se hur det går med den.. hihihi..
Vet iaf att han kommer tycka om den..
Mer säger jag inte :)

Imorgon ska hjärtat o jag in ti Malmö o titta i affärer..
Jag ska förmodligen köpa en ny mobil med :)
Har dock ente riktigt bestämt mig för vilken än..
Sen ska jag till stallet :)
Och på kvällen ska vi förmodligen hämta hem en julgran, så det blir att klä den..
Förmodligen ska vi baka pepparkakor med...*mums*..

På torsdag blir det jobb 19.45-04.15 :)
På lördag blir det Robbans 25-års fest.. *Party,party*..

Nä de va la allt ja hade o säga..
Have fun // THUNDER !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar