måndag 14 januari 2008

Sommar..


Jag längtar som FAN till sommaren..
Jag vill ha sommar NU !!
GE MIG, GE MIG, GE MIG DET NUUU...

Förmodligen åker jag och pojken till Västerås, Power Big Meet, den 3 Juli - 6 Juli :)
JAG LÄNGTAR !!
Det kommer bli så himla roligt att åka iväg med hjärtat mitt.. Hihi..
Mamma och Peter får vara hundvakt till Shelia då..HIHI..
Undra hur det kommer att gå :P


Just nu sitter jag här i min ensamhet som vanligt..
Visst Shelia ligger brevid mig och tuggar på sitt ben, men ändå, känns ensamt.
Pojken jobbar till klockan 00.00 ikväll..suck..
När han kommer hem ska vi ta ett mysigt bad tillsammans, med tända ljus o allt :)
Fram tills dess blir det väl tv:n och datorn, som vanligt..
Känns som om mitt liv består av tv:n och datorn :(
Iaf på kvällarna när jag är själv hemma..


Den 21 Januari har jag och pojken inflyttningsfest :)
Får la se hur det går.. haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar