onsdag 23 januari 2008

Idioter finns det gott om...

I lördags när jag jobbade var jag med om nått som jag inte trodde skulle hända..
Jag hade fullt spel på hela bordet, d.v.s. 9 spelare..
Då fick en person två äss, han splittade dom,
han fick en femma på det ena och en tia på det andra..
På det första ässet hade han alltså 16 och på det andra 21..
När man får en Black Jack, innebär det att man får 21 på GRUNDGIV, alltså dom två första korten man får..

Den här jävla gästen envisades om att han hade Black Jack, vilket han inte hade eftersom han splittade ässen !!
Efter lagom mycket tjafs och gnäll, gav jag honom en broschyr där alla regler står.
Då kastade han den på mej och förväntade sig att han skulle få spela mer, han la in en 500-lapp, och detta EFTER att jag har bett honom gå från bordet.
Då lutar sig jävlen fram och smäller till mej i ansiktet så jag trillar bakåt !!

HUR FAN KAN MAN BETE SIG SÅ ??
JÄVLA FUCKING "IKKE-SVENSK" !!!

Efteråt får jag tag i en i baren som tar honom därifrån.. Sedan kom polisen och jag gjorde en anmälan på den jävlen...

Men seriöst.. Hur jävla blåst i huvudet får man bli ??
HATA !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar