torsdag 31 januari 2008

Sjuk....


Fan vad jag HATAR att vara sjuk :(
Nu e man förkyld så in i helvete, har hosta och feber.. När man väl har blivit frisk så måste man tydligen bli sjuk igen... VARFÖR ?

Satt och såg på Dr Phil igår.. Det handlade om nygifta som bråkade dag in och ut..
Ett av paren misshandlade varandra med, både fysiskt och psykiskt..
Det fick mig att tänka på mitt förhållande med Roger.. Det var precis så vi hade det..
Han kallade mig alla ord i boken och vi hade slagsmål då och då :(
Jag kan inte fatta att jag stod ut med det i 8 JÄVLA månader, hur orkade jag ?
Dessutom utan något stöd alls, förens jag träffade Ralf..
Han fanns där för mig dag som natt, morgon som kväll, och för det är jag honom evigt tacksam..

Ralf frågade mig igår om jag trivdes i vårt förhållande, kändes precis som om han hade nån baktanke när han frågade det..
Självklart så trivs jag i vårt förhållande, annars hade jag ju sagt i från.. eller hur ?
Det gör man ju.. eller har jag fel ?

Nu sitter jag här i min ensamhet som vanligt.. Ralf jobbar tills 04.40 imorn bitti.. :(
Visst har jag Sheila här med mej, men hon ligger ju fan bara o sover..
Jag måste fan börja lära känna nån här i Tomelilla.. Jag hatar ju fan att vara själv.. :(
Suck..
Känns precis som om Ralf jobbar hela tiden, visst nu efter idag e han ledig i 5 dagar..
De ska bli skönt att få spendera lite tid med honom :)

Nu orkar jag inte skriva mer.. Måste lägga mig lite, har svinont i bihålorna och huvudet :(

Take Care..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar