tisdag 3 februari 2009

Tisdag..


Då har klockat blivit över tolv och det är tisdag..
Idag ska man jobba 19.45-04.15..
Har varit sjuk i helgen så jag missade två pass.. Får la försöka ta igen det denna månaden..

Så vad har hänt sen sist ?
Jag är med i senaste nr av Moore-tidningen :P
Femte gången nu..haha..

Jag o hjärtat har ingen lycka i och finna någon gård än..
Verkar som om det är förutbestämt att vi ska bo kvar i denna jävla lägenheten..
Blir så trött på det..
Så fort man hittar en gård som man gillar så är antingen priset för högt, elr så är där andra som e intresserade elr så är det nått annat skit..
Grr...

Sheila har nog blivit sjuk :(
Hon har verkligen varit sjukt annorlunda idag.. vill inte gå ut o rasta, har ente ätit elr druckit nått och hon har sovit hela dagen..
Inte bra :(

Vet ente vad jag mer ska skriva..

// THUNDER !

1 kommentar:

  1. Hur kommer det sig att ni vill bo just på en gård egentligen? Usch vad tråkigt att höra om Sheila =/ Hoppas att det blir bättre imorgon och att hon åtminstone dricker och äter lite.

    Kan inte se henne så.. alltid full av energi och spratt hela tiden ju :)

    Nu blir det kudden för min del , sov gott sen och hälsa mannen din från mig!

    SvaraRadera