torsdag 26 februari 2009

Mögel..


Ja precis.. Mögel !
Igår kväll när jag duschade så upptäckte jag att kaklet i duschen har "rest2 sig från väggen..
Två rader lodrätt, förmodligen ner till golvet (bakom badkaret)..
Och det stank bara fukt och mögel !
Så det är
JÄTTEKUL ! Eller inte !

Blir så jävla trött på att allt ska klydda hela jävla tiden..

Så nu blir det att tvångsrenovera badrummet..
*HATA*
Riva ner allt kakel, golvet och våtrumstapeten, köpa nytt kakel, nytt badrumsskåp, ny vask+blandare o.s.v.
Det var ju inte riktigt vad vi hade planerat..
Sen dessutom så kostar det en HEL del att renovera ett badrum !
Och det är pengar som vi inte har..
Men om vi ska få lägenheten såld till ett bra pris så måste vi göra det..

*Pust & stön*

Nu till lite roligare saker..
Nu på fredag och lördag ska jag jobba på Malmö Arena, på Melodifestivalen :D
Hihi.. ska bli lite skojjigt faktiskt..
Ska dock stå i entrén på själva "dagen"..
På genrepet på fredagen ska jag stå på Plan D som "munvärd"..
Plan D är ganska högt upp..och jag som har svindel..*Ojoj*..
Äh det går säkert bra..hihi..

// THUNDER !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar