onsdag 12 november 2008

Gråt..


Satt och kollade runt på bilddagboken..
Gick in på en av "mina vänner"s BDB och såg min första häst..
Min första riktigt egna häst, som jag köpte för mina egna pengar och som jag var tvungen att sälja med VÄLDIGT STOR sorg :(

Han är till salu..
Jag vill ha honom igen..
Han var verkligen den bästa man kunde önska sig..

Så, allt jag önskar mig i julklapp, eller ja det enda jag önskar mig i julklapp är Lucas Fakir..

http://www.blocket.se/vi/19043636.htm?ca=23_14_s

Snälla ?

Har nog aldrig velat ha något så mycket som jag vill ha honom..
Jag vill, jag vill...
Snälla ge mig ?

1 kommentar:

  1. Hej. Vi äger Lucas Fakir som du ägde innan. Vi undrar lite över honom och skulle gärna vilja ha kontakt med dig snarast.

    Kontakta mig på: pillan41-@hotmail.com

    SvaraRadera