söndag 30 november 2008

Äckel..

Hur störd kan man bli ?
Hur mycket kan man vilja ha, fast man inte kan få det ?
Hur kan man vilja förstöra för någon annan ?
Jag måste bara fråga dig: Är du så jävla avundsjuk så att du måste snacka massa skit ?
Hur pass mycket psykopat är du ? Är du fortfarande kär i mig eller ?
Har du svårt att släppa taget om något/någon ? Lever du i en fucking fantasivärld ?

Jag förstår mig ente på människor som ska förstöra för andra..
Vad fan har jag gjort dig ?
INTE ETT SKIT !!

Jag har träffat på många störda människor men du tar fan priset !
Någon mer störd än dig får man fan leta efter..

Nån tips: Skaffa dig ett liv, sluta punda och sköt dig själv.. Så mår du kanske bättre om nån år..
Om du ente hamnar på kåken innan.. (Hoppas du gör det)..

Så Fredrik Karlsson:
GET A FUCKING LIFE OF YOUR OWN AND GET YOUR ASS OUT OF MINE !
BURN IN HELL !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar