söndag 14 september 2008

Lita på elr skita i ?


Det är inte klokt så mycket skit människor kan hitta på med i dagens samhälle !
Är det inte att dom misshandlar och snackar skit så är det att dom ljuger och hotar..
Är det så svårt att bara prata ?
Jag fick lära mig det när jag var liten iaf, att där hjärnan tar slut tar nävarna vid !

Varför måste folk alltid förstöra och utpressa ?
Kan dom inte leva och sköta sitt eget liv ?
Förstår dom inte att det kommer ändå alltid tillbaka o biter dom i röven ?

Så mycket skit som har hänt nu har jag aldrig varit med om..
Det är så sjukt skrämmande att man kan hålla på hur fan man än vill !

Jag är stor i käften av mej, det har jag alltid varit och kommer alltid och vara..
Men jag kan backa upp det jag säger !
Jag säger aldrig nått som jag inte kan stå för !
Det är en sak jag oxå lärde mig när jag var liten, Säg inget som du inte kan stå för !
Och det har jag aldrig gjort heller !

Jag vet varken ut eller in nu..
Jag är så trött på alla som ska förstöra, snacka skit och hota en !
Det är så jävla fegt av dig/er !
Väx upp för fan..
Ta tag i era liv och skit i mitt !
Jag klarar av att leva mitt liv själv !

FUCK OFF och låt mig vara !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar