lördag 13 september 2008

Full ? Packad ? Drogad ?

Ja igår var vi ju ute och festade..
Men någonting gick VÄLDIGT snett..
Jag kommer inte ihåg kvällen..
Från det att vi satte oss i bilen och åkte in tills polisen tog mej är det bara svart..
Under kvällen drack jag ca 5-6 öl och 1 ½ grogg..
Den första groggen blandade jag själv, den andra blandade Fredrik..

Fredrik visade igår vad han är gjord av, han bara njöt när jag och Ralf bråkade !
Va fan är det för nån vän egentligen ?!?!
Jag har fått höra vissa saker om vad han sa/gjorde igår med..
Det var inga bra saker kan jag säga !

Jag vet ente vad jag ska tro om honom längre..
Han har börjat sjunka i mina ögon nu !

Jag hamnade i fyllecellen igår :(
Efter att jag och Ralf hade haft slagsmål och efter att vakterna hade varit på oss..
Första gången i mitt liv jag har hamnat där, första och sista !

Nu har man fått skit slängd i huvudet av sin kusin oxå..
FY FAN !
Jag säger bara till Louise: Tack för att du tror på mej !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar