fredag 1 augusti 2008

Jobb, Jobb & Jobb..


Ikväll ska man jobba på Glorias i Lund.. Haha..
Jag har bara varit i Lund typ 3 gånger så jag hittar ingenstans :P
Får la se hur det går :)

Ja allt är ganska bra mellan mej och hjärtat nu :)
Vi har börjat om och jag är nykär igen :) :)
Igår kväll satt jag och pojken och ritade, jag ritade en pinupbild till honom som han ska tattuera in..
Jag förställer pinuppan...hihi..
Helt bra blev den faktiskt :D

Usch.. nästa vecka är kaos..
På måndag ska jag och hjärtat in och bli fotograferad :)
På tisdag fyller mamma år så då ska jag in och gratta henne..
På onsdag ska jag till stallet och sen på kvällen ska jag jobba på Bar A Bar..
På torsdag ska jag på personalmöte i Malmö..
På fredag ska jag jobba på Bar A Bar..
På Lördag har jag faktiskt Jour, så jag hoppas att jag inte behöver jobba..

Jag jobbar VARJE fredag hela augusti.. Helt sjukt !!
Sen så MÅSTE jag bli ledig den 23/8... Men då jobbar jag på Lite Mer...
Suck...
Blir nästan galen i pannan..
Men men..får la se hur det går..

Sen den 17/8 ska jag ha Öppet Hus för jag fyller faktiskt år den 18/8 :D :D
YEEEY...
Jag undrar vad jag får av hjärtat..
Har sagt till honom att jag vill ha piercing i bröstvårtan eller en tatto..
Som föreställer Marilyn Monroes läppar tillsammans med ett Spadertecken :D

Jag hoppade Fiona för första gången igår..
Det gick jättebra..
Men hon hoppar som en unghäst...hihi...

// THUNDER !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar