söndag 10 augusti 2008

11 Månader + 5 Månader..

Ja.. då har jag och min Divine varit tsm i hela 11 månader..
Förlovade i 5 månader..
Helt underbart <3
Är fortfarande lika kär i honom som första gången... hihi..

Jag fick min födelsedagspresent lite tidigare av honom..
Det var att jag skulle pierca bröstvårta :D :D
Så igår drog han med mig in till Ystad och sa inget förens vi kom in i affären...
Shit vad jag blev överraskad...
Mitt svar när han sa att jag skulle pierca mig i bröstvårtan just då, var Nääe.. det ska jag ente.. Haha..måste ha sett sjukt dum ut ;P

Ja nu i veckan blir det jobb på onsdag, torsdag, fredag o lördag...GUUUD VAD KUL ! Or not !
Nu den 18/8 fyller jag 21 år :D :D
Sen den 19/8 kl 12.00 ska jag under nålen igen :D
Det e oxå en present av hjärtat...
Han e så goo..
Älskar honom överallt annat...hiihii..

// THUNDER !

1 kommentar:

  1. Älskar dig oxå min underbara tös. Du är fortfarande lika vacker som när jag såg dig för första gången.

    Du är mitt allt!
    kyss

    SvaraRadera