måndag 9 juni 2008

9 månader...


Ja.. så länge har vi varit tillsammans jag och min Divine <3
Imorn har vi varit förlovade i 3 månader :)

Jag har suttit och tänkt lite...På allt och inget..
Fan vad jag är lyckligt lottade jag är, har världens bästa kille, en helt underbar liten baby-vovve... Det som saknas nu är en gård, hästar och en liten bebis...
Men allt det kommer väl :)

Nu sitter jag här och kollar på tv, med andra ord så trökar jag....
Pojken är på jobbet och Sheila ligger o sover brevid mig i soffan...

Just det ja...
Jag jobbade ju på filmen "Kenny Begins".. Men jag slutade där förra tisdagen..
Jag skulle få 6500 kr FÖRE skatt !!!
Plus att jag skulle inte få någon övertidsersättning ALLS !!
Och så förväntade dom sig att jag skulle jobba 14 timmar om dagen..fullt normalt att man gör det... ELLER INTE !!
Sen dessutom så skulle jag få 100 kr mindre om dagen än vad kollektivavtalet sa..
DET E FÖR FAN SJUKT!!
Dom har en budget på 32 MILJONER !!!
Och dom kan inte ge mig skitta 126 kr i timmen i övertidersättning ?!
JÄVLA IDIOTER !!!

Nä nu slutar jag skriva innan jag blir ännu mer lack..

// THUNDER !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar