torsdag 12 juni 2008

10 Dagar..


Ja, det e så lång tid som jag har kvar på tidningarna..
Ska bli SÅÅÅÅ skönt att slippa dom sen..

Imorn ska jag till stallet första gången på läääänge :)
Ska bli mysigt :)
Har faktiskt saknat Fiona..hihi...
Sen kl 17.00 ska vi vara i Trelleborg för att se Sofie gå ut, sen e det hem till henne och äta lite mat:)
Just de, vi måste fixa en studentpresent med..Hmm..undra bara vad ?

Jag vet dock inte om jag måste jobba imorn eller ente.. jag hoppas verkligen att jag INTE ska jobba..
Då börjar jag fan gråta... Ska lixom upp typ kl 05.00 på lördag morgon..
Vi ska ju till dreamhack då :D
Ska ju bli litt spännande..hihi...
Fick reda på att Czövek ska dit med, världen e allt liten,
han har aldrig varit där (inte jag heller) och så ska vi dit samma gång :)

Nu sitter jag här själv igen..som vanligt :(
Visst det e ju bra att Ralf jobbar eftersom jag bara har Cherry snart..
Men det e ändå svinjobbigt eftersom jag är själv hela tiden :(
men jag får väl klara mej... Suck...


Nu ska jag kolla på TV igen..
// Thunder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar