måndag 3 augusti 2009

Skratt..


BARA FÖR ATT JAG KAN !

Ja ibland är vissa människor skrattretande.. Det är pinsamt !
Visst, jag ÄR smal och eftersom jag är lång så ser jag mkt smalare ut än vad jag är..
MEN, jag blir så sjukt jävla lack på människor som säger åt mig att äta !!
JAG ÄTER !! Mer än väl oxå för den delen !!

Men nog snackat om det..
Usch jag vill ha en ny design på bloggen.. Någon som vill göra en till mig ??
Jag vet inte hur man gör nämligen..hahahahaha..
Skriv en kommentar isåfall :D

Såå vad händer i veckan ?
Jobb imorgon och på lördag.. har "Jour" på fredag.. så vi får se :P
Sen ska jag nog ut med Louise i stallet och löshoppa Bornis :D
Så jag ska filma ..

Jag har iaf bestämt mig för att bli blond igen :)
Med långt hår och lugg..hihi..
Så de blir nog najs :)

Nä nu ska jag kolla på tv igen.. har såå sjukt ont i huvudet..

// THUNDER !!

2 kommentarer:

  1. Så lång så anorektisk och fortfarande ingen modell hur mkt du än försöker? Haha, inte konstigt att du blir bitter.
    Och fyi, playboy bunny skrivs inte ihop. IG i engelska räcker inte för att bli klassad som sexy, darling.
    For you, it's a neverending road...

    SvaraRadera
  2. ANOREKTISK ?????? Ska du ha stryk din lilla fitta ?! Det e fan det sista jag är !! Jag har bra ämnesomsättning !! OCH SOM OM jag skulle lyssna på hur Playboy bunny stavas av någon som inte ens vågar stå för vad dom tycker och tänker !?!?!?! Och sen för den delen så VILL JAG INTE bli modell...så lägg ner din patetiskta lilla fitta !! Kom hit så ska jag nog printa in det i ditt lilla huvud !!

    SvaraRadera