måndag 14 juli 2008

Början..


Ja nu är det början på en ny vecka..

Så himla mycket som har hänt nu dom senaste veckorna..
Vi var i Västerås ju, på Power Big Meet, det var sååå himla roligt :)
Längtar redan till nästa år..hihi..
Hjärtat mitt hamnade i fyllecell första kvällen vi var där.. Haha..
Det var första gången han besökte den någonsin ;)
Så full som man var där, inte konstigt att det blev mer tjafs,slagsmål och bråk än vad det blev..

Nu i helgen var det tänkt att man skulle ta en favorit i repris med Munther och Fidde K.. Men det blev inte så..
I fredes kom Fidde hit och vi satt o drack o spelade singstar :)
Jag vann över både Hjärtat o Fidde :D
JAG ÄGER PÅ SINGSTAR ;)
Sen i lördags var det meningen att jag o Fidde skulle ti Munther o festa till det litt..
Men så blev de ente :(
Alla bangade ur, tråkigt nog..
Men vi festade här hemma istället, jag, Ralf, Fidde o Mats :)
Vi hade en rolig öl och spelkväll...hihi..
Mats o Ralf vann i ena spelet (Upp till bevis) o jag o Fidde vann i det andra (Med andra ord)..
Sen vette fan som hände, men ölen slog nog till på mej o groggen på Hjärtat...
Han satt o somnade i soffan o blev sketafull XD
Men fan vad skoj vi hade ändå :)

Idag ska vi till Kiviks marknad är det tänkt o sen ikväll ska jag till stallet :)
På onsdag kommer Fidde o Chabo hit, Sheila o han ska ha en "play-date" :)

Ha de fiint // THUNDER !

1 kommentar:

  1. ja jag vette fan va som hände där vi skulle supa satan men så blev de inget ///munther

    SvaraRadera